пʼятниця, 2 квітня 2021 р.

Дистанційне навчання.Зарубіжна література 10 клас. 02.04.21

 Тема. Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці.

Мета: знання особливостей розвитку літератури й мистецтва на зламі століть, особливостей та ролі символізму як літературного напряму.

1. Опрацювати теортечний  матеріал підручника стор. 234-238 (конспект в зошит)

2. Словникова робота (запис в зошит)

Декаданс (у перекладі з фр. — занепад) — узагальнена назва кризового світосприйняття, яке відбилося у світобаченні, у літературі та мистецтві.

Модернізм (від фр. новий, сучасний) — загальна назва напрямів мистецтва та літератури останньої третини ХІХ — початку ХХ ст., що відбили кризу культури й розрив з естетикою минулого. Модернізм ґрунтувався на філософських концепціях Ф. Ніцше, А. Берґсона, З. Фрейда, К. Ґ. Юнґа та ін.

Основні модерністські течії: символізм, імпресіонізм, експресіонізм, екзистенціалізм, неоромантизм, неокласицизм, сюрреалізм, футуризм, акмеїзм, авангардизм, кубізм, абстракціонізм та ін.

 Імпресіонізм (від фр. impression — враження) — мистецька течія в живописі, а також в літературі та музиці, яка виникла в 1860-ті рр. та остаточно сформувалася на початку XX ст. у Франції. Основний стильовий прийом імпресіонізму — опис не власне предмета, а враження від нього. Ця назва виникла після виставки 1874 р., на якій Клод Моне презентував картину «Враження. Схід сонця».

Символізм (від латин. знак) — одна з течій модернізму, у якій замість художнього образу, що відтворює певне явище, використовують художній символ, що є знаком мінливого «життя душі» й пошуком «вічної істини».

3. Перегляньте відео

4. Домашнє завдання: опрацювати теоретичний матеріал підручника; підготувати повідомлення про літературну групу французьких поетів "Парнас". 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дистанційне навчання. Зарубіжна література 10 клас. 14.05.21

 Тема. Позакласне читання. Цикл творів Сью Таунсенд про Адріана Молуа. Еволюція головного героя, формування характеру й цінностей. Мета: поз...