Тема. Числівник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксичні функції.
Мета: повторити і поглибити знання про числівник.
1.Опрацювати теоретичний матеріал підручника параграф 66.
2 Практичні завдання. .
На основі семантичних і граматичних ознак визначте, до якої частини мови належить кожне з наведених слів.
Одиниця, один, двійка, два, двоє, двійник, двічі, удвох, другий, двійнята, шість, шестеро, п’ятірка, п’ятірня, п’ятий, десяток, сотня, сто, сотник, мільйон
Вибірковий диктант. Запишіть числівники в чотири колонки за розрядами.
Одна ціла і п’ять десятих, кільканадцять, мало, декілька, обидва, тридцять, сім цілих три десяті, тисяча, багато, двісті тринадцять, сто дев’яносто сім, троє, сімнадцятеро, тридцять один, шістсот дванадцять, чимало, п’ять цілих і дві сотих, півтора, чотири восьмі.
3. Виконати вправи 471, 472, 473.
4.Домашнє завдання: знати матеріал параграфа 66, вправа 477.
Немає коментарів:
Дописати коментар